czwartek, 14 sierpnia 2014

Sesja Martiny do ,,El Planeta Urbano''


W tym poście pokaże wam zdjęcia z nowej sesji Stoessel do magazynu ,,El Planeta Urbano''. A tagże zdjęcia z backestagu (zza kulis).W poście znajdzie się też filmik zza kulis. Od razu mówię ,,To nie są wszystkie zdjęcia!''. Więc jak pojawią się nowe to zaaktualizuję post.
Gazeta w środku:



Bezpośredni odnośnik do obrazka




Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka






Bezpośredni odnośnik do obrazka

Zdjęcia zza kulis:




Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

I jak wam się podobają zdjęcia z sesji i zza kulis? Moim zdaniem sesja jest bardzo ładna, tylko na niektórych zdjęciach Martina wyszła staro. Jest też parę zdjęć na których jest widoczny fotoshop. Np. popatrzcie na zdjęcie 8 (liczcie zdjęcia od okładki). Gwiazda ma bardzo nasycone kolorem wlosy. A teraz patrzcie na 9. Nagle włosy Tini zrobiły się bladziudkie. Mi to tak specjalnie nie przeszkadza, ale zwróciłam na to uwagę.

1 komentarz:

  1. Zdjęcia są śliczne, bardzo mi się podobają <3 Masz racje, przesadzili na niektórych z photoshopem, ale przymykając na to oko, wszystko wygląda cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję,że spodabał wam się ten post. W komentarzach piszcie swoją opinię,pytania i spostrzeżenia.

Jestem tu dla was!